סלעית קרץ, 30, אמנית רב תחומית המעוררת לאחרונה את יצרנו החברתיים והאישיים בעקבות ציורים מקוריים שהעלתה לפייסבוק, תציג בקרוב את הציורים שלה בתערוכת יחיד בפריז למשך חודש שלם. הציורים שיוצגו בתערוכה מדברים בין השאר על נושאים כמו מוות, בדידות וזיכרון ואף נותנים איזושהי הצצה למעמקי נפשה. את הדרך לשם עשתה לגמרי במקרה כשחבר טוב הראה לאוצרת התערוכה חלק מהעבודות שלה וזו מיד ביקשה להציג את עבודותיה. תחילה, מדובר היה בהשתתפות בתערוכה קבוצתית של ארבעה אמנים, אך מפעם לפעם כשהתכתבו על הפרטים, נראה היה כי כל פעם מספר המציגים מתמעט עד שבסופו של דבר נשארה קרץ להציג לבדה. הלבד הזה החמיא לה מאוד וכשנשאלה אם היא מעוניינת בכך, לא היה לה כל ספק שהיא בעניין. לבנתיים, סלעית צברה כ- 30 עבודות אותם תציג בתערוכה ותוכלו ליהנות ממנה למשך חודש שלם במהלך יולי ותחילת אוגוסט.

עוד לפני שנתיים לבשה את מדי הדיילת וחלמה על היום בו תפתח סטודיו לעיצוב משלה. תוך כדי עבודתה כדיילת, החלה את דרכה כמנהלת קריאטיב בחברת המשחקים Points Of You ובו בזמן מצאה זמן ליצור ואף להציג במספר תערוכות בישראל, בולגריה וקרואטיה ולאחר כ- 4 שנים החליטה שהגיע הזמן לצאת לעצמאות ולהקים סטודיו משלה. במקביל לעבודתה כמעצבת, יצרה לעצמה שם של אמנית רב תחומית ומתעסקת בעיקר בציור, עיצוב גרפי, צילום סטילס וצילום וידאו ומכך גם מתפרנסת.

בין עבודותיה, חתומה על עטיפות אלבומים לרבים מאמני ישראל ובמספר מיתוגים שצברה לעצמה כארט דיירקטורית מוערכת. ניתן להבחין בכך שלא מתפשרת על התוצרים שלה ובכל עבודה ניתן לראות את הפן האומנותי העומד מאחוריה. המסר יוצא מעבודותיה באופן ניכר. "השיח עם הלקוח והצרכים שלו, בירור עמו מה הוא רוצה להשיג ואפיון יחד של התוצר הוא חלק בלתי נפרד ממיתוג נכון" כך טוענת קרץ ולמען האמת, היא יודעת על מה היא מדברת. עושה רושם שהיא האדם הנכון להבין את צרכיך כאמן ולהביא את מה שיש לך להגיד כאילו זה שלה.

את הציורים האלו יצרה קרץ בשביל עצמה. כל התהליך החל בזמן שיצאה לעצמאותה המקצועית. "הרגשתי שאני יוצרת ויוצרת עבור אחרים והגיע איזשהו דחף ליצור משהו עבור עצמי" אומרת סלעית. קרץ בחרה להשתמש בעפרונות צבעוניים לאו דווקא מהסיבה שיכולנו לחשוב עליה אלא מפני שרצתה לשמור על ריח נטול צבעי שמן בדירתה הקטנה. בטח חלקכם יראו בעבודות אלו דברים אפלים "וזה אפילו מאוד משמח אותי שהציורים לא מדברים לכולם".

מידע על התערוכה

כרזה סלעית קרץ
הכרזה לתערוכה

התערוכה מציגה בפריז בין התאריכים: 7/7/12-8/8/12
שם התערוכה: SAL'IT KRAC
מקום התערוכה: LE LABORATOIRE DE LA CRÉATION
כתובת: 111 Rue Saint Honoré Paris 1er, M° Louvre Rivoli OU PALAIS ROYAL, Horaires

מתוך קטלוג התערוכה

Handling elements such as death, memory and darkness thru a minimalisic and naïve prisma, Sal'it brings a fresh insight to gothic art as we know it. In her works, topics like loneliness, emotional incapabilty and urbanic alienation are served by using ageless and detached figures who are often framed in a romantic dialog, presenting a unique and poetic collection. In the last years Sal'it participated in group exhibitions in Israel, Bulgaria and Kroatia. This is her first solo exhibition in paris. 

 

כל יום הוא ולנטיינס דיי
Each Day Is Valentine's Day. איור: סלעית קרץ

thirty
Birthday Party. איור: סלעית קרץ

heart
Heart. איור: סלעית קרץ

שקט
Silent. איור: סלעית קרץ

יום בפרברים
A Day In The Suburbs. איור: סלעית קרץ