כשהולכים ברחובות ניו יורק, לעתים רבות מרגישים בדז'ה וו, או אופפת אותנו תחושה שהמקום הזה נראה מוכר. אמת: סביר להניח שכבר ראיתם את המקומות האלה. מעט מאוד ערים בעולם צולמו ותועדו במסך הגדול (והקטן..) כפי שהעיר ניו יורק תועדה.

הנה 5 מסעדות בניו יורק שבוודאי ראיתם בטלויזיה או בסרטים:

Tom's Restaurant – "סיינפלד"

הדיינרים בניו יורק הם נפוצים, נוחים לפגישות חבר'ה להתעדכן ולדבר על, כלום… לכן, בדיוק מהסיבה הזו, Tom's Restaurant הפכה להיות המקום שאליו-הולכים ג'רי, ג'ורג', איליין וקרמר לאורך כל הסדרה "סיינפלד". למרות ששם המקום מעולם לא נאמר מילולית, עדיין היה ברור לכולם לאן הם הולכים. קישור לסצנה מהסרט.

כתובת: Broadway corner of 135th Street

Serendipity 3 – "בדיוק כשהתאהבנו"

הסרט בכיכובם של ג'ון קיוזאק וקייט בקינסייל הוא סיפור אהבה שנרקם מסביב למסעדה הפופולארית Serendipity 3. למרות שהדמויות הראשיות נמצאות במערכות יחסים רציניות, לעתים הגורל לא יכול למנוע משני אנשים לחלוק קינוח טעים…

כתובת: 60th Street between 2nd Avenue & 3rd Avenue

Cafe Lalo – "יש לך הודעה"

הדייט הראשון של מג ראיין וטום הנקס מתרחשת באחד מבתי הקפה ב- Upper West Side, בקפה לאלו. הסצינה מתרחשת כאשר מג ראיין נמצאת תחת הרושם שהחבר האינטרנטי הסודי שלה יפגוש אותה לארוחת ערב, אך הנקס, איל ההון שמאיים לקחת את חנות הספרים שלה (ספוילר: וגם החבר האינטרנטי הסודי שלה), מגיע למורת רוחה. רק למקרה שלא זכרתם את הסצינה, צרור תמונות התלויות במסעדות יזכירו לכם כשתלגמו מהקפה ותאכלו עוד ביס מהעוגה. קישור לסצנה המפורסמת.

כתובת: 83rd Street between Broadway Avenue & Amsterdam Avenue

Buddakan – "סקס והעיר הגדולה – הסרט"

כאילו שזה לא היה טרנדי לפני כן, המסעדה Buddakan שנמצאת באיזור המיטפאקינג / צ'לסי קיבלה חשיפה גדולה בסרט "סקס והעיר הגדולה". קארי בוחרת במקום הזה לחגוג את ארוחת החתונה שלה עם המון אורחים ובלי סוף קוקטיילים. אם העיצוב המפואר לא הסגיר את זה, התפריט כן… התחילו לחסוך! קישור לסצנה מהסרט.

כתובת: 9th Avenue between 15th Street & 16 Street

Katz's Deli – "כשהארי פגש את סאלי"

אין סצנה מסרט בניו יורק מפורסמת מזו של מג ראיין מזייפת אורגזמה בסרט "כשהארי פגש את סאלי". הסצינה מתרחשת במסעדה Katz's Deli. בילי קריסטל מביט בה ומרגיש מכה לאגו כשהיא מצליחה להוכיח לו שנשים כן יכולות לזייף אורגזמה. זאת שיושבת לידם ביקשה את מה שמג ראיין הזמינה לאכול. קישור לסצנה מהסרט.

כתובת: Houston Street between Ludlow Street & Orchard Street

הכתבה תורגמה מאתר: newyork.com