שקיעה בבוסטון
צילום: מיטל סמוחה

בוסטון, עיר האקדמיה שבמדינת מסצ'וסטס מושכת לא מעט תיירים ובהחלט הרבה סטודנטים מרחבי ארצות הברית השואפים ללמוד בהרווארד או בכ- 120 מוסדות אקדמיים אחרים כגון המכון הטכנולוגי של מסצ'וסטס (MIT). העיר בעלת אופי צעיר ורגוע ואפשר לבלות שם יום-יומיים בכיף.

איך מגיעים?

מספר שעות לפני הזמן שרצינו לצאת הזמנתי מקומות באוטובוס מהאתר: megabus.com .ממש נוח. באתר האוטובוסים תוכלו למצוא מגוון רחב של יעדים לרבות בוסטון עם תדירות גבוהה זמני יציאה. באתר יהיו כתובים המחירים, מקום יציאה ומקום הגעה מדוייק (ביציאה מניו יורק ליד תחנות סבווי מרכזיות). הנסיעה באוטובוס הייתה נוחה מאוד. האוטובוס קומותיים, מרווח והכי חשוב אינטרנט wifi חינם :) מה שבהחלט העביר את 4 שעות הנסיעה במהירות. הכי כדאי לנסות לעמוד בתור ראשונים ולתפוס את אחד מארבעת המושבים בשורה הראשונה בקומה השנייה וככה להנות מהנוף בדרך.

איפה ישנים?

הזמנתי חדר במלון גם כן מספר שעות לפני הנסיעה באתר Booking. מצאתי מלון שנקרא: Boston Hotel Buckminster. לילה לזוג עלה כ- $65 + מיסים. קיבלנו חדר ממש נחמד, גדול ומרווח. הרהיטים נראו חדשים והקירות לדעתי נצבעו לאחרונה. המלון ממוקם כ- 2 דקות הליכה מהרכבת התחתית. והכי חשוב – מרחק הליכה מכל האתרים המרכזיים. פשוט התחלנו לצעוד מהמלון אחה"צ ובסוף הערב גילינו שלמעשה היינו בכל המקומות המרכזיים…

לאן הולכים?

בוסטון - Newbury Street
בוסטון – Newbury Street. צילום: מיטל סמוחה

Newbury Street
רחוב ממש נחמד ויפה. המון מסעדות וחנויות. גם חנויות מוכרות ויוקרתיות וגם חנויות מיוחדות ובעלות אופי. רחוב שמשרה אווירה רגועה. תמצאו בו המון מסעדות שוות.

Public Garden
כשמגיעים לסוף רחוב Newbury מגיעים לפארק. פארק יפה עם המון סנאים. בפארק אגם גדול עם ברווזים. נחמד מאוד ללכת בפארק ולשבת ליד האגם בשעת שקיעה. לרציניים שביניכם – אחלה מקום לעשות בו פיקניק בקיץ.

Freedom Trail
שביל מסומן בעיר בוסטון שיקח אתכם לאתרים היסטוריים בעיר עצמה. דרך מצויינת להכיר את העיר ולחוות אותה. השביל מסומן באדום ותוכלו להדפיס מפה באתר של השביל בכתובת: thefreedomtrail.org. קישור למפה כאן.

Quinsy Market
שוק נחמד עם הרבה חנויות ידועות ורשתות גדולות. בנוסף יש בו דוכנים מיוחדים רבים. מזכיר קצת את נחלת בינימין התל אביבית. הבר המפורסם מהסדרה Cheers נמצא שם – ממש מגניב!!

השוקו הכי טעים בעולם
השוקו הכי טעים בעולם. צילום: מיטל סמוחה

אוניברסיטת הארווארד, קיימברידג'
מאוד מומלץ!!! מרחק של 10 דקות בסבווי. אזור פסטורלי ויפה. הבניינים של האוניברסיטה מאוד יפים!!! יש גם סיור בחינם שמתקיים כל כמה שעות למי שמתעניין בהסטוריה של המקום. שתינו שם את השוקו הכי טעים ששתיתי אי פעם – מיד כשיוצאים מתחנת הרכבת התחתית יש דוכן של מידע לתיירים. שם ניתן לברר הכל, כולל היכן נמצא בית הקפה/שוקולד עם השוקו הטעים (5 דקות הליכה) – BURDICK CHOCOLATE. ממליצה על השוקו עם שוקולד חלב!