בכל עיר שנגיע ובכל בוקר שנתעורר נחשוב על כוס קפה טוב , אבל לכל חובבי הקפה שרוצים לשתות כוס אספרסו ,מקיאטו או עוד קפוצ'ינו טוב (לא סטארבאקס) ,לכל חובבי הקפה שרוצים להרגיש ניחוח ארומה ,לחוש את טעם הקרמה ולקבל את החלב מוקצף בדיוק בטמפרטורה הנכונה הנה לכם בית קפה איכותי בכל עיר מערבית (כמעט) .
בוקר טוב ותזכרו, קפה זה לא משקה, אלא דרך חיים.

לוס אנג'לס: Balconi Coffee Company magic

כתובת: 11301 W Olympic Blvd., Los Angeles. (310) 906-0267 
אתר: www.balconicoffeecompany.com

אם תרצו לקחת שניה ולנוח מאבק הכוכבים של עיר המלאכים זה המקום להעריך קפה, היחודיות של בית הקפה הוא שהמקום מוקדש לקפה ורק לו. תוכלו להריח את פולי הקפה לפני השתיה. במקום אין רשת אלחוטית וזאת על מנת שתתרכזו אך ורק בקפה. ולפינלה, הוא נפתח רק אחרי 10 בבוקר כי רק אחרי שעה כזאת אפשר לשתות קפה בלי לחץ ובאמת ליהנות ממנו.

Balconi Coffee Company. צילום: Peter Brooker Balconi Coffee Company. צילום: Peter Brooker

ניו יורק: Abraço

כתובת: 86 E 7th St., East Village, New York
אתר: abraconyc.com

מקום שבאמת ניתן להעריך כוס קפה טוב במקום הכי מגניב בניו יורק האיסט ווילג', מקום שמציע קפה באמת איכותי שמתקרב מאוד מאוד לרמה האיטלקית, בנוסף תוכלו למצוא במקום עוגות ועוגיות תוצרת בית ממש ממש טעימות ומטעמים מזרח תיכונים מתוקים שאפשר למצוא אולי באזור הגליל בישראל, מקום שלוקח את הגרוביות של האיסט ווילג' ומביא אותה למילאנו של המאה ה- 21.

Abraco NYC. צילום מתוך: abraconyc.com Abraco NYC. צילום מתוך: abraconyc.com

לונדון: Kaffine

כתובת: 66 Great Titchfield
אתר: www.kaffeine.co.uk

בית קפה מאוד מוערך באירופה שזכה בתארי בריסטה מכל הסוגים, הבריסטות בבית הקפה בעלי ידע של שנים ויודעים המון על איזה קפה, איך, מתי ומה הכמות, מקום שמוקדש אך ורק לקפה שיחמם אותכם בלונדון הקרירה וייתן לך קצת אנרגיה במקרה שהשמיים האפרורים טיפה האטו אתכם. המקום אף מציע קורסים לאלו שלא רק אוהבים קפה, אלא גם הנהנים להכין אותו. בין הקורסים: קפה בהכנה ביתית או אפילו, אמנות בהקצפת החלב (תודו שתמיד חלמתם לעשות לב…).

Kaffeine UK. צילום: Kess Bohan
Kaffeine UK. צילום: Kess Bohan

טורונטו: Sam James Coffee Bar

כתובת: Little italy, 297 Harbord Street
אתר: samjamescoffeebar.com

קצת רחוק ממרכז העיר אבל שווה כל לגימה, סם ג'יימס דוגל בגאוות הקפה לכן לא תמצאו במקום שום דבר חוץ מקפה, קפה ועוד קפה. תוכלו למצוא אולי מספר מצומצם של עוגות קטנטנות בכדי להרגיע את הקיבה מטעם המקצוענות שלו אבל זה הכל, מקום ביתי – חדשני ומאוד מיוחד.

סם ג'יימס קופי באר - נטו קפה. צילום מתוך: samjamescoffeebar.com סם ג'יימס קופי באר – נטו קפה. צילום מתוך: samjamescoffeebar.com

סניף חדש וקצת יותר מרכזי: 150 King Street W PATH M-F. 7-4

רומא:

האמת, בכל מקום ברומא תמצאו קפה טוב לאן שלא תלכו, לאיפה שלא תפנו, כל פינה תמצאו קפה כזה או אחר. בצורה כזאת או שונה, בספל לבן, שחור ובכוס זכוכית, כי רומא היא כולה קפה. אבל בכל זאת הנה לכם שני בתי קפה/מוזאונים ממולצים:

Tazza D’Oro – La Casa del Caffé

כתובת: Via Degli Orfani, 84
אתר: www.tazzadorocoffeeshop.com

חברת Tazza doro משווקת קפה לכל העולם באיכויות הגבוהות ביותר. אם בא לך לראות איך קפה צריך להראות, איך בית קפה צריך להתנהל ומהו הטקס הנכון לכל סוג – זה המקום.

Tazza Doro. צילום מתוך: tazzadorocoffeeshop.com Tazza Doro. צילום מתוך: tazzadorocoffeeshop.com

Sant'Eustachio Il Caffè

כתובת: Piazza Sant’Eustachio, 82
אתר: www.santeustachioilcaffe.it

מקום לשתות אספרסו בדרך הנכונה – בעמידה! מקום שמייצר ועושה קפה בדרך הישנה הטובה והנכונה כמו שרק איטלקי אמיתי יודע לשתות אספרסו חזק ומהיר!

Sant Eustachio Il Cafe אולד פשן אבל כמו שצריך. צילום מתוך: santeustachioilcaffe.it Sant Eustachio Il Cafe אולד פשן אבל כמו שצריך. צילום מתוך: santeustachioilcaffe.it

אז בכל מקום שלא תפנו בבוקר בצהריים ובערב תזכרו קפה זה לא רק משקה, אלא דרך חיים…

Salute!